Campania a avut in vedere discuțiile despre BTS și educația sexuală, transformând rușinea și teama de a fi judecați în încredere, responsabilitate și deschidere, de asemeni, participanții la festivaluri (Electric Castle și Summer Well) au interacționat cu activările brandului prin testarea BTS și discuțiile unu-la-unu cu ginecologi, urologi și psihiatri MedLife pe tema sănătății sexuale.
Persoanele interesate, au fost testate BTS (boli cu transmitere sexuala).Dronele medicale care au transportat probele pentru testare BTS au ajutat mesajul campaniei să depășească perimetrul festivalurilor, prin materialele media și vizibilitatea generată.
Denumirea campaniei Tested is Hot face referire la subiect arzator, de interes, date fiind datele studiului prezentat „referitoare la lipsa acută de cunoștințe a tinerilor privind identificarea și prevenirea BTS” o posibila interpretare a fost “sexi” facand referire la varsta participantilor, subiect de mare actualitate vizand tinerii, deci pe cei prezenti la festivaluri, de asemeni, s-a facut referire la faptul ca subiectele sunt tratate „la cald”, adica dupa discutiile cu specialistii, se poate si actiona imediat, respectiv se pot face teste si tratate eventualele probleme „la cald”, si acolo unde tinerii au nevoie. De ce nu, sensurile pot fi mult mai multe si imaginatia a fost invitata la isi spuna cuvantul.
INFORMAȚII GENERALE
Festivalurile sunt LOCURILE perfecte pentru aventuri. În doar 24 de ore, poți să dansezi, să te distrezi și să contractezi o boală cu transmitere sexuală (BTS) care să dureze o viață. Anul acesta, festivalurile de vară au oferit MedLife (lider național în servicii medicale private) scena ideală pentru o inițiativă care redefinește sănătatea sexuală și relațiile.
DESCRIERE
Situația inițială
Cel mai recent studiu realizat de MedLife dezvăluie date alarmante despre lipsa acută de cunoștințe a tinerilor privind identificarea și prevenirea BTS. 52% dintre aceștia raportează că întrețin relații sexuale neprotejate, în timp ce 9 din 10 sunt expuși comportamentelor de risc legate de bolile cu transmitere sexuală. Motivul pentru care nu își fac niciodată analize este teama de a fi judecați de parteneri sau chiar rușinea față de medici.
Obiective
Cum sănătatea sexuală este încă un subiect tabu, ne-am mobilizat resursele pentru a sparge bariera rușinii, a iniția o conversație publică și a transforma testarea BTS într-un subiect „hot”. Așadar, am ales cele mai relevante locuri pentru a face acest lucru: festivalurile de vară.
Strategie
Discuțiile cu tinerii despre sex sunt complicate. Pentru un brand medical major, precum MedLife, să inițieze un dialog public și relaxat cu tinerii despre sănătatea sexuală este de două ori mai dificil.
În loc să stricăm distracția festivalierilor, am decis să ni se alăturăm.
În vara anului 2024, am lansat primul centru mobil de testare BTS dintr-un festival din Europa Centrală și de Est. Apoi, am introdus o altă premieră: prima dronă medicală care transporta probe de urină către cel mai apropiat laborator, astfel încât participanții să primească rezultatele analizelor în doar câteva ore. În acest fel, puteau face testele ziua și să se distreze responsabil noaptea.
Implementare
Pentru a crește gradul de conștientizare privind importanța testării, cei care s-au testat au primit brățări pentru a răspândi mesajul campaniei: „Tested is hot.” Brățările au fost purtate și pe scenă de artiștii favoriți ai tinerilor.
Scopul nostru a fost să normalizăm discuțiile despre BTS și educația sexuală, transformând rușinea și teama de a fi judecați în încredere, responsabilitate și deschidere. Cum festivalurile adună tineri într-un mediu relaxat, propice conversațiilor sincere, am organizat o serie de discuții deschise, unde participanții au putut adresa întrebări și preocupări urologilor, ginecologilor, psihiatrilor și psihologilor. Formatul a fost adaptat nevoilor diverse, oferind un spațiu privat pentru cei care preferau discuțiile individuale cu un specialist.
La finalul festivalurilor, am introdus în clinicile MedLife pachete dedicate testării BTS: „„Tested is hot”, un set de analize pentru relații sănătoase.”
Rezultate
Participanții la festivaluri (Electric Castle și Summer Well) au interacționat cu activările brandului prin testarea BTS și discuțiile unu-la-unu cu ginecologi, urologi și psihiatri MedLife pe tema sănătății sexuale.
Dronele medicale care au transportat probele pentru testare BTS au ajutat mesajul campaniei să depășească perimetrul festivalurilor, prin materialele media și vizibilitatea generată.
Premiera europeană a consolidat poziționarea MedLife ca lider în inovație în serviciile de sănătate, transformând un subiect tabu într-un subiect fierbinte pentru tineri.
Sursa foto:
https://www.iqads.ro/articol/68851/testat-e-hot-prima-campanie-de-constientizare-a-bts-de-la-un-festival-din-europa





