Scroll Top
CURS DE COMUNICARE APLICATĂ: marketing, publicitate, relații publice
Young woman in casual peach and orange eyeglasses sweater isolated on green olive background happy screaming in megaphone copy space
Proiect de învățare experiențială: learning by doing in Comunicare

 

Prin proiectul de învățare experiențială în comunicare, cursanții vor avea sesiuni scurte de training însoțite de activități de implementare a informațiilor dobândite in contexte reale.

Acest tip special de proiect include ore de învățare  complet supravegheate de instructori care urmăresc cursanții pas cu pas pe parcursul experienței lor de învățare, monitorizează și consiliază în funcție de nevoile cursanților și sprijină inițiativa elevului.

Durata programului: 2 luni, 13 februarie – 13 aprilie 2023

Working and learning sessions: 1-2 ore pe zi/ 5 zile pe saptamana.

Peste 80% din proiect este flexbil, desfasurandu-se în funcție de programul cursantului.

Program de învățare susținut de Asociația CREDU.

Ce presupune cursul de comunicare aplicată?

Presupune să poți dezvolta strategii și campanii de comunicare de marketing pentru mai multe industrii, adaptând-ule la specificitatea fiecărui sector.

Pentru diverse domenii de activitate e nevoie de abordări diferite în ceea ce privește comunicarea și promovarea lor. De exemplu, publicul consumator de informații / servicii/ produse din domeniul cultural are alte așteptări și nevoi atunci când este expus informației din domeniul sănătății. Stilul diferă, adresabilitatea, încărcătura emoțională asociată mesajului etc. De asemenea, înțelegerea domeniului este importantă: trebuie asimilat jargonul fiecărei industrii, cunoscute limitările normative (de ex. CNA, ANM – Agenția Națională a Medicamentului etc), precum și principalii jucători din acel domeniu : atât din zona de companii. ong-uri, instituții, cât și din zona de presă, influenceri etc.

 

Cursul presupune o introducere în domeniul comunicării de marketing și apoi abordări:

 

  1. Comunicare aplicată în domeniul social: ong-uri
  2. Comunicare aplicată în domeniul financiar
  3. Comunicare aplicată în domeniul sănătății: spitale, clinici, cabinete medicale, medicamente, suplimente nutritive, medici, cărți și programe de sănătate (nutriție, sport etc)
  4. Comunicare aplicată în industria bunurilor de larg consum: sectorul alimentar, produse de îngrijire personală și a locuinței, electronice și electrocasnice etc,
  5. Comunicare în domeniul cultural (teatru, cărți, filme etc) și divertisment (festivaluri, jocuri etc)
  6. Comunicare în domeniul sportiv
  7. Comunicare în domeniul HORECA și turism
  8. Comunicare în domeniul educațional
  9. Comunicare în domeniul de business și antreprenorial
  10. Alte domenii propuse de cursanți
Prin ce se diferențiază acest curs?

În afara cunoașterii metodelor de abordare ale diferitelor industrii, cursanții învață cum să dezvolte strategii și campanii specifice fiecărui domeniu, pentru că fiecare modul are o parte mică de învățare pasivă (în care le este prezentat cum funcționează respectiva industrie), restul bazându-se pe învățare activă, în care cursanții dezvoltă campanii de marketing pe industriile menționate.

În plus, în partea de învățare pasivă, pentru dinamizare și claritate, sunt invitați specialiști de marketing din domeniul respectiv care să prezinte studii de caz și/sau situații atipice cu care s-au confruntat în cariera lor.

###

Acest curs a fost dezvoltat și actualizat după 12 ani de predare studenților de la Masterul de Campanii de Relații Publice și Publicitate, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea București.

Formatorul are o experiență de peste 21 ani în domeniul comunicării, dintre care 14 în  agenții de marketing si 4 ani de coordonare de programe de învățare creativă in asociații.

###

Cursul se va desfasura exclusiv online.

Pentru inscriere/precizari: [email protected]

La înscriere, vă rugăm să atașați un CV sau câteva cuvinte despre cursant. .

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp