Cum revoluționează companiile de EdTech educația specială într-un mod creativ
Business photo created by katemangostar - www.freepik.com

Investiția în educație continuă să vadă o creștere fără precedent datorită focusului din ce în ce mai mare al guvernelor, indivizilor și corporațiilor și este așteptat să atingă 10 trilioane de dolari până în 2030, potrivit unui raport lansat în mai 2020 de HolonIQ, o firmă globală de informații privind piața educației. Mare parte din această creștere va fi condusă de tehnologie pentru a rezolva lipsurile mari din digitalizarea educației. În acest moment doar 3% din cheltuielile totale ale educației sunt setate să atingă 342 miliarde de dolari până în 2025, trecând de 7.5 miliarde de dolari doar în acest an.

Tehnologiile avansate precum inteligența artificială și realitatea virtuală se introduc singure în transmiterea educației și în procesul de învățare. Mai mult de 100 de companii educaționale sunt proiectate să aibă un capital de piață de peste 1 miliard de dolari până în 2025. Cu toate acestea, datele ne spun ca mai mult de 500 de milioane de elevi sunt lăsați în spate, dintre care o mare parte sunt copiii cu nevoi speciale. Pentru ca acest lucru să nu se întâmple pașii imediați de transformare trebuie puși în acțiune.

Potrivit Centrului Național de Statistici din Educație, există o presiune masivă asupra învățământului pentru copiii cu nevoi speciale, creând o oportunitate de piață în valoare de peste un miliard de dolari pentru produse potrivite pentru aceștia. Un studiu făcut de Asociația Industriei de Software și Informație indică faptul că produsele pentru educația specială au generat venituri și creșteri din ce în ce mai mari, an după an.

Pentru a rezolva lipsurile din învățământ trebuie să te întâlnești cu elevii unde sunt ei. Surprinzător, ajutorul oferit educației speciale nu necesită schimbări drastice, doar folosiri inovative ale normalului – evitând nevoia de a lăsa de-o parte vreun student.

Aici avem 6 feluri creative în care companiile umplu golurile din educație pentru elevii cu nevoi speciale.

Hip-Hop și adidași

Yellowbrick, o companie care creează experiențe digitale de învățare, relevante în lumea reală, folosește cultura adidașilor și a hip-hop-ului în cursul ”Sneaker Essentials” pentru a-i ajuta pe elevi să învețe matematică, design, limbi, business și marketing. Pornind de la succesul lui Dr. Shango Blake care a incorporat cultura oamenilor de culoare cu scopul de a îmbunătății învățatul de la sfârșitul anilor 90 / începutul anilor 2000, introducerea culturii tineretului în experiențele de învățare a YellowBrick, a văzut un boost în participare, în special la populația cu nevoi speciale.

Muzică

SkoogMusic contează pe atractivitatea muzicii pentru a atrage copiii prin Skoog – un instrument muzical electronic, personalizabil care le permite copiilor să cânte la orice instrument, chiar pe device-urile lor. Skoog oferă o stimulare tactilă pentru copiii cu nevoi speciale, conducându-i în experiența muzicală prin asociere cu alte aplicații, precum Garageband, și îi ajută să elimine orice limitare fizică a copiilor cu dizabilități, asociată cântatului la un instrument muzical.

STEM și jucatul activ

Unruly Studios îi ajută pe copii să învețe programare prin incorporarea a ce iubesc aceștia cel mai mult – joaca fizică. Elevii pot crea propriile lor jocuri distractive și unice folosind aplicația de programare block Unruly pe o tabletă sau pe un Chromebook și apoi să interacționeze cu Unruly Splats, dispozitivele programabile unice care se luminează și fac sunete când sunt călcate, adresând două dintre cele mai mari nevoi ale elevilor de astăzi – o nevoie pentru joaca fizică activă și învățatul STEM. Unealta de învățare STEM a Unruly Studios este deosebită, în special, pentru copiii cu nevoi speciale deoarece aceasta este complet deschisă și adaptabilă, ceea ce o face inclusivă, în mod natural.

Background photo created by pressfoto – www.freepik.com
Gamificare

Companiile Edtech au adoptat un mediu de joacă pentru subiectele care erau convențional considerate serioase – matematică, științe și chiar limbi străine. Drops, o aplicație inovativă de învățare a limbilor străine, ajută la construirea unui vocabular al unei noi limbi prin jocuri și puzzle-uri de jocuri inovative. Ultima lor lansare de ”Droplets” este făcută special pentru copii cu o interfață controlată în totalitate de părinți, ajutând copiii să învețe peste 35 de limbi prin câteva jocuri distractive, rapide. Copiii cu nevoi speciale beneficiază de o interfață de învățare vizuală și focusul pe învățatul vocabularului prin imagini mnemonice simple în loc de a memora reguli gramaticale.

ObjectiveEd este o companie dedicată educației digitale, pentru elevii cu dizabilități, bazată pe conceperea și adaptarea lecției livrate în raport cu nevoile studenților. Programul alege un set inițial de abilități bazate pe planul IEP al studentului, apoi acestuia îi sunt prezentate jocuri prin care să învețe și să aprofundeze abilitățile alese, evaluând-i constant progresul și activitatea pentru a ajusta lecțiile pe care le primește. Platforma oferă, de asemenea, un bord integrat pentru profesori și părinți pentru ca aceștia să monitorizeze progresul studenților.

Realitatea Virtuală

zSpace, o companie specializată în realitatea virtuală și ilustrații 3D, aduce o experiență captivantă studentului pentru o învățare solidă. ZSpace atrage studenții prin abilitatea de a face 4 lucruri care, altfel, ar fi fost obstacole imense în fața învățării – lucruri care ar fi considerate periculoase, imposibile, contraproductive și scumpe, formând un apt mnemonic – DICE. Nu este nicio surpriză că, copiii speciali învață mai repede și mai bine datorită interacțiunii crescute care vine odată cu captivarea, dar zSpace are grijă să proiecteze ochelarii de realitate virtuală pentru a promova colaborarea, mai mult decât izolarea – un mare plus pentru cei cu nevoi speciale.

Învățarea adaptabilă

Dat fiind faptul deja stabilit că predarea unu-la-unu stimulează învățarea, găsirea tutorelui potrivit la timpul potrivit pentru focusul pe învățare este extrem de important. Cu toate acestea, găsirea unor experți acreditați care să ofere timp de calitate elevilor cu nevoi speciale poate fi o provocare, din cauza faptului că timpul focusat pe mentorat este limitat la orele de după școală. Dacă adaugi și bătăile de cap cu transportul și listele lungi de așteptare, sarcina devine, dintr-o dată, imposibil de anevoioasă.

Varsity Tutors rezolvă această problemă prin oferirea unei platforme tehnologic-avansată care aduce experții și elevii împreună pentru instruiri personalizate și dedicate. Platforma dă voie elevilor să se conecteze cu tutorii oricând, oriunde și nu aduce doar o platforma video între student și tutore, dar o suplimentează cu unelte interactive și spații de lucru pe ecran care facilitează învățatul live și interactiv.

Study.com, hub-ul de resurse cu lecții online folosit de peste 30 de milioane de studenți, întâlnește cerințele copiilor cu nevoi speciale prin învățatul adaptabil. Cantitatea și profunzimea conținutului oferit prin micro-lecții în perioade de 4-6 minute cu funcții de subtitrare ajută să atragă și mențină atenția învățăcelului. Abilitatea de a transfera creditele la un colegiu pentru a urma alte țeluri educaționale prezintă un avantaj uriaș pentru elevii cu nevoi speciale care tind să învețe în ritmul propriu, având interese nișate.

Sursa: https://ecicel.org/heres-how-edtech-companies-are-creatively-revolutionizing-special-education/

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp